طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری

25آگوست - توسط adminpost - 0 - در پروژه عمران و ساختمان

طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری

دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۷۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۵

طراحی و جانمایی انواع ایستگاهها در شبکه های حمل و نقل ریلی برون شهری و درون شهری برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بطورکلی سیستم‌های حمل و نقل به چهار دسته هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی تقسیم می‌شوند که برای دسترسی به هر یک از این سیستم‌ها مسافران باید خود را به فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و بنادر و اسکله‌ها برسانند

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

بطورکلی سیستم‌های حمل و نقل به چهار دسته هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی تقسیم می‌شوند که برای دسترسی به هر یک از این سیستم‌ها مسافران باید خود را به فرودگاه‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و بنادر و اسکله‌ها برسانند. بنابراین اولین مولفه‌ای که در انتخاب یک سیستم حمل و نقل تاثیر به‌سزایی خواهد داشت بحث دسترسی به آن سیستم خواهد بود. به همین دلیل است که نقش مهم جانمایی در هر سیستم حمل و نقل بسیار حایز اهمیت است. سیستم حمل ونقل ریلی به دلیل مزایای فراوان مانند مصرف انرژی کمتر، ایمنی بالا، حمل انبوه بار و مسافر، سازگاری با محیط زیست و اشغال فضای کمتر از جایگاهی ویژه در صنعت حمل و نقل برخوردار می‌باشد.

در راه آهن شهری هر یک از سر بخش ناوگان، زیر بنا و بهره‌برداری و مدیریت در جذب ترافیک نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند. ولی آنچه که در نگاه اول بیشتر حایز اهمیت است، جانمایی ایستگاه، ساختمان ایستگاه و کیفیت خدمات ارائه شده در آن می‌باشد که منجر به جذب ترافیک بیشتر و در نتیجه درآمدزایی و رونق بیشتر این صنعت خواهد بود .

فهرست مطالب

مقدمه

جانمایی ایستگاه

ایستگاه‌های تراموا

ایستگاه‌های قطار سبک شهری LRT

ایستگاه‌های مترو

مشخصات عمومی ایستگاه

منابع

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

 

 پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

مركز تحقیقات نجوم

مجموعه (آموزشی- فرهنگی- تفریحی) شهرداری منطقه ۲۲ تهران

طراحی مجتمع تجاری ( در مقیاس ناحیه شهری )

دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

پروژه سقف های مجوف بادکنکی با پاورپوینت مربوطه رشته معماری

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.