پاورپوینت معماری پرش کیهانی

پاورپوینت معماری پرش کیهانی

پاورپوینت معماری پرش کیهانی , معماری پرش کیهانی , پاورپوینت معماری پرش کیهانی , دانلود پاورپوینت معماری پرش کیهانی ,

دسته: معماری
بازدید: ۶۳ بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۹۴۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۰

پاورپوینت معماری پرش کیهانی دارای ۳۰ اسلاید برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معماری پرش کیهانی دارای ۳۰ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.
معماران سبك دیكانستراكشن كه از اوایل دهه نود میلادی به سمت مكتب فولدینگ گرایش پیدا نمودند، بر این نظریه نیز خود را پایبند ندیدند. آن ها در روند شكل گیری موضوعات علمی و فلسفی جدیدتر، حركت علمی فلسفی نوین در معماری كه از اواخر دهه ۱۹۷۰ با مبحث دیكانستراكشن شروع شد را ادامه دادند. در حال حاضر این معماران به دنبال شكل كالبدی دادن از مفروضات و شناخت انسان از خود و محیط پیرامون خود می باشند. آن ها معتقدند كه این شناخت تنها از طریق علم و تكنولوژی و فلسفه صورت می گیرد و معمار جهت حفظ حضور خود در ورطه تمدن امروز جهان، باید با علم، تكنولوژی و فلسفه روز آشنایی كامل داشته باشد محیط مصنوع را با استفاده از موارد فوق به صورتی خلاق و هنری نشان دهد.
بنیانگذار و صاحب سبک در این مقوله فرانک گری است. در معماری پرش کیهانی طرح‌ها به صورت فانتزی و کژریخت (دفرمه) است. سبک پرش کیهانی سبک جدیدی است که بیش از ۱۰-۱۲ سال سابقه ندارد. از نمونه کارهای فرانک گری می‌توان به موزه گوگنهایم واقع در شهر بیلبائو اسپانیا و همچنین سالن کنسرت والت دیسنی در لوس آنجلس اشاره کرد.در کارهای فرانک گری خط راست وجود ندارد. پلان این موزه به شکل گلی در حال شکفتن است و اجزای ساختمان از مرکز به سمت بیرون گسترش یافته‌است. جنس نمای موزه از ورق تیتانیوم است.
چارلز جنکز در مورد این موزه ایرادی را عنوان کرده‌است: او اعتقاد دارد که گری باید در نمای ساختمان از ورق‌هایی با ابعاد متفاوت استفاده می‌کرد. همانند فلس ماهی. و به نسبت شکل بنا ابعاد ورق‌ها باید تغییر می‌کردند. گری در کارهای بعدی خود این مسئله را مد نظر قرار داد. معماری پرش کیهانی را می‌توان سبک تکمیل کنندهٔ تاخوردگی (فولدینگ) و واسازی دانست.
فهرست:
مقدمه
روند تغییر دیکانستراکشن و فولدینگ به پرش کیهانی
علوم و نظریه های قبل از ایجاد
فلسفه ابداع و ایجاد
ضوابط و اصول طراحی
معرفی معماران برتر این سبک
آثار برتر
عنوان: معماری پرش کیهانی
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۱٫۹ MB
صفحات: ۳۰ اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت معماری پرش کیهانی

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت معماری پرش کیهانی

پاورپوینت معرفی رم کولهاس و آثار او

پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت نور و کاربرد آن در معماری

پاورپوینت معماری پایدار

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.