پروژه سقف های مجوف بادکنکی با پاورپوینت مربوطه رشته معماری

 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۶۳۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۴

فرمت فایل پروژه ورد با قابلیت ویرایش ۴۴ صفحه و به همراه پاور پوینت مربوطه ۵۳ اسلاید برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

مقدمه

دیافراگم بادکنی سیستمی مبتنی بر فن آوری ترکیبی پیوند هوا و فولاد می باشد. این سیستم دال دو طرفه مجوفی است که در آن استفاده از توپ های پلاستیکی باعث حذف بتن غیر باربر می گردد. با انطباق شکل هندسی این توپ ها و پهنای موثر توری مشبک ، مدول بتنی بهینه ای به دست می آید که باعث ایجاد کارائی ماکزیمم و همزمان آن در نواحی لنگر حداکثر ، می گردد.

این سیستم سازه ای اولین بار توسط آقای برونینگ یکی از مهندسان عمران دانمارکی معرفی شده و در مجامع علمی و فنی مورد بحث و آزمایشات متعدد قرار گرفت. گزارشات آزمایش ها در دانشگاه آیندهون هلند، موید آن بوده است که سقف بادکنی هم از لحاظ تئوری و هم عملی با دال توپر قابل مقایسه می باشد. رفتارها هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت مشابه می باشند.

آزمایشات مورد نظر برای دالهای با ضخامت ۲۳۰تا ۴۵۵

میلیمترصورت پذیرفته اند. نتایج آزمایشات دانشگاه دارمشتات در آلمان به طور عملی با آنالیز تئوریک مقایسه شده اند. و مشاهده شده که بین تئوری و عمل هماهنگی وجود دارد.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

 پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

مركز تحقیقات نجوم

مجموعه (آموزشی- فرهنگی- تفریحی) شهرداری منطقه ۲۲ تهران

طراحی مجتمع تجاری ( در مقیاس ناحیه شهری )

دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

پروژه سقف های مجوف بادکنکی با پاورپوینت مربوطه رشته معماری

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.