دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

 دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو , پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو , تادائو آندو ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۶۲۰۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۰۴

دانلود پاورپوینت معرفی اثار معروف تادائو آندو این پاورپوینت در ۱۰۴ اسلاید می باشد خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است به همراه تحقیقی ۲۱ صفحه ای در قالب فایل برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

 

دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

در ۱۳ اكتبر ۱۹۴۱ ميلادي در اوزاكاي ژاپن ديده به جهان گشود، در سالهاي ۶۹-۱۹۶۲ م . تعاليم خود آموخته و غير آكادميك خود را به عنوان يك معمار با سفرهاي آموزشي بهاروپا، آمريكا و آفريقا و مطالعه بر روي خانه هاي فرانك لويدرايت و كارهاي مدرنيسمقديمي (كلاسيك) تكميل كرد.افزايش كمي آثار او در سطح معماريهاي مسكوني، كليساها،موزه ها و مجتمع هاي تجاري بزرگ، و … با تكيه اي مداوم و تقريباً انحصاري بر ساختارهاي بتن مسلح بزرگ ونمايان است كه عظمت را در معماري او فزوني مي بخشد.

او واسطه اي ميان شرق و غرباست، و بتن را ـ با اينكه از مواد جدايي ناپذير جنبش مدرن اروپاست ـ در جهت نشاندادن زيبايي شناسي شرقي به كار مي برد. اولين تمرين معماريش را در سال ۶۹ م . دراوزاكا آغاز كردو تاكنون بيش از صد و پنجاه پروژه معماري را طراحي كردهاست.او از با نفوذ ترين معماران پست مدرن نسل دوم ژاپن محسوب مي شود. توجه عمده وي بر تفليق فرمهاي مدرن با مفاهيم و شيوه هاي سنتي ژاپن استوار است ؛ بهبيان دقيق تر، هدف او تغيير معناي طبيعت از گذرگاه معماري است. مصالح معماري آندو،بتن خام، خورشيد، آسمان، سايه و آب است يا به عبارت بهتر، فضا. تأكيد او بر ايننكته است كه استفاده كنندگان از بنا بايد طبيعت را تجربه و احساس كنند و اينها همهريشه در سنت منطقه اي زيستگاه او ـ كانزايي ـ دارد.

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

_____________________________________________

پیشنهاد میکنم مطالب زیر مشاهده کنید:.

مبانی برنامه ریزی شهری

سازه های فضا کار

مرمت ابنیه

پاورپوینت معماری پایدار

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.