پاورپوینت بررسی شش مورد از بناهای معروف یونان

پاورپوینت بررسی شش مورد از بناهای معروف یونان ,  پاورپوینت شش مورد از بنا های معروف یونان ,  دانلود پاورپوینت شش مورد از بنا های معروف یونان ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۵۲۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱

پاورپوینت بررسی شش مورد از بناهای معروف یونان که برای شماکاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلودکنید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بررسی شش مورد از بناهای معروف یونان

¨معبد زئوس

معبد زئوس معبدی بوده است که توسط فیدیاس در المپیا برای زئوس ساخته شد. ساختمان با شکوه این معبد بین سال‌های ۴۷۰ تا ۴۵۶ پیش از میلاد به دست یک معمار محلی بنا شد.

ویژگی های این معبد :شش گوشه /با

سنگ های اهكی بزرگ كه ستون های

تو پر و بزرگ ان را احاطه كردند ساخته

..شد و

¨نما های ان توسط گچ تزیین شده بود.كه تا چند سال پس از پایان , كار ساختمان معبد تندیسی از زئوس در انجا نبود.به همین دلیل تندیس ساز ماهری از اتن برای  ساختن تندیس ان انتخاب كردند. ¨ موقعیت جغرافیایی معبد در ۱۵۰ كیلومتری غرب اتن در شهری تاریخی به نام المپیا قرار دارد.شهری كه جایگاه اولیه ی بازی های المپیك بوده ونام بازی های المپیك از ان گرفته شده ,

تحقیقات تاریخی نشان میدهد که بازی های المپیک از سال ۷۷۶ قبل از میلاد آغاز شده است و بعدها در سال ۴۵۰ قبل از میلاد معبد زئوس توسط ساخته شد (Libon) معماری بنام لیبون (Libon)

¨هر چند كه زئوس با معماری معمولی یونان ساخته شده ولی دارای نوعی عظمت و بزرگی در خودش است كه این بزرگی با ساخت مجسمه زئوس توسط فی دیاس با شكوه شد. ¨فی دیاس كه بود ؟ ¨فی دیاس كسی بود كه تجربه ساخت مجسمه های بزرگ را داشت كه بیشتر ان ها از عاج و طلا بوده و طبق تحقیقات باستان شناسان كارگاه مجسمه سازی وی در شهر المپیا موجوده.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

__________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.