پاورپوینت خانه كلاور مهد كودكی

 پاورپوینت خانه كلاور مهد كودكی ,  خانه كلاور مهد كودكی ,  پاورپوینت آپارتمان ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۰۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱

پاورپوینت خانه كلاور مهد كودكی نمونه مشابهی از خانه های مسکونی خانه كلاور مهدكودكی که برا ی شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانیداین پاورپوینت را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۱,۱۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خانه كلاور مهد كودكی

مهد کودک یا کودکستان نوعی آموزشگاه است که برای نگهداری و پرورش کودکان خردسال، و گذار آنها از محیط خانه به مدرسه ایجاد شده است.

نخستین مهد کودک توسط فردریش ویلهلم اوت، در سال ۱۸۳۷ میلادی در شهر باد بلنکنبورگ در ایالت تورینگن در کشور آلمان ایجاد شد.[۱]

میرزا جبار عسگرزاده معروف به جبار باغچه‌بان بنیان‌گذار نخستین کودکستان ایران بود. مهد کودک مرکب از دو واژهٔ عربی مهد به معنای گهواره و کودک فارسی و در مجموع به معنای گهوارهٔ کودک ترجمهٔ واژهٔ غربی آن است که به فارسی می‌شود باغ کودکان که به اشتباه به مهد کودک ترجمه شده است و در گذشته از واژهٔ فارسی کودکستان استفاده می‌شد که از نظر معنا صحیحتر از مهد کودک می‌باشد.

این پروژه بعنوان اولین پروژه شركت چینی معماران ام ای دی در كشور ژاپن می باشد. این پروژه كه خانه كلِاور( هفت چین ) نام دارد یك مهدكودك سه طبقه ای است،كه مانند یك ساختمان مسكونی طراحی شده است. این مهد كودك با فضایی مشابه فضای یك خانه، برای شیوه ی اموزشی آزاد طراحی شده كه كاربرانش در آن فضا میتوانند با یكدیگر تعاملات عاطفی و احساسی داشته باشند.

قیمت فایل فقط ۱,۱۰۰ تومان

خرید

___________________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت معماری پایدار

پاورپوینت کاشی کاری

پاورپوینت تحلیل برج قابوس

پاورپوینت نور و کاربرد آن در معماری

پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

______________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.