پاورپوینت خانه وهم دالستون

 پاورپوینت خانه وهم دالستون ,  خانه وهم دالستون ,  پاورپوینت آپارتمان ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۶۸۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۹

پاورپوینت خانه وهم دالستون نمونه مشابهی از خانه های مسکونی خانه وهم دالستون که برا ی شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانیداین پاورپوینت را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خانه وهم دالستون

 

لیندرو ارلیچ در این پروژه مردم لندن را به یک سنت قدیمی و میراث معماری سرزمین انگلستان نزدیک کرده است٬ به عبارتی برای معرفی معماری سنتی خودشان به نسل جدید این خانه رو احداث کرده است.

او برای این کار به ایجاد یک نمای خانه ویکتوریای روی سطح زمین دست زده است که تصویر اون در یک آیینه بزرگ که با زاویه ای خاص قرار داده شده امکان سرگرمی شهروندان و تجربه های جدید و شگفت آور را فراهم کرده است. اما در واقع شهروندان بعد از این تجربه های تفننی ناخود آگاه تحت تاثیر زیباشناسی و ویژگی های معماری سنتی شان قرار میگیرند.

جالبه که این افراد با این فراق بال و آرامش از نمای این خانه ویکتوریایی آویزان شدند… لیندرو ارلیچ در این پروژه مردم لندن رو به یک سنت قدیمی و میراث معماری سرزمین انگلستان نزدیک کرده ٬ به عبارتی برای معرفی معماری سنتی خودشان به نسل جدید این خانه رو احداث کرده. او برای این کار به ایجاد یک نمای خانه ویکتوریای روی سطح زمین دست زده که تصویر اون در یک آیینه بزرگ که با زاویه ای خاص قرار داره امکان سرگرمی شهروندان و تجربه های جدید و شگفت آور رو فراهم کرده. اما در واقع شهروندان بعد از این تجربه های تفننی ناخود آگاه تحت تاثیر زیباشناسی و ویژگی های معماری سنتی شان قرار میگیرند .

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

___________________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.