پاورپوینت سقف کاذب

سقف کاذب , پاورپوینت سقف کاذب , دانلود پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت سقف کاذب

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۳۸۹۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۸

پاورپوینت سقف کاذب شامل ۴۸ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید .

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت سقف کاذب

پاورپوینت سقف کاذب شامل ۴۸ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
.

مقدمه:

اجراء چند نوع سقف کاذب درکنار همدیگر ودر غالب یک طرح هندسی منظم و یا غیر منظم به همراه شکست و اختلاف سطح مختلف را سقف کاذب ترکیبی گویند .برای اجراء چنین سقفی ، طرحی مناسب با سازه های سقف کاذب الزامی است. یعنی طراح باید ازاندازه و زوایای زیر سازی و خود سقف کاذب اطلاعات کافی داشته باشد.اجراء این گونه از سقف کاذب بسیار نمای زیبای را به وجود می آورد و رنگ بندی ( بازی با رنگ ) در سطوح مختلف و شکسته ها بسیار چشمگیر می شود.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

_______________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت کامل و جامع در مورد تری دی پنل

پاورپوینت پیش ساخته سازی به روش L.S.F

پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر

پاورپوینت آموزشی اجرای کناف

پاورپوینت نورگیرها

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.