پاورپوینت مدرسه باهاوس

پاورپوینت مدرسه باهاوس

پاورپوینت مدرسه باهاوس ,  دانلودپاورپوینت مدرسه باهاوس ,  مدرسه باهاوس ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۲۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۹

دانلود فایل پاورپوینت معرفی مدرسه باهاوس (مکتب معماری اثر والتر گریپیوس)، در حجم ۱۹ اسلاید قابل ویرایش که برای شما پیشنهاد می کنم که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما هم میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

قیمت فایل فقط ۳,۲۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مدرسه باهاوس

فایل پاورپوینت معرفی مدرسه باهاوس (مکتب معماری  اثر والتر گریپیوس)، در حجم ۱۹ اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

باهاوس نام یك مكتب معماری است كه از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است. این مدرسه معماری كه از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۳۳ فعالیت می‌كرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته‌های هنر و
معماری به دانشجویان تدریس می‌شود. ساختمان و كارگاه‌های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال ۱۹۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسكو ثبت شده است.
این موسسه آموزشی در سال ۱۹۱۹ در وایمار و در پی ادغام مدارس حرفه ای و هنری تاسیس شده بود و تحت مدیریت والتر گروپیوس قرار داشت. این مدرسه در دهه۱۹۲۰کانون جنجالهای فراوانی بود.
در اینجا لازم است دو جنبه از شهرت این مدرسه مورد بررسی قرار گیرد : اول اینکه ادعا می شود روش آموزش در آنجا منحصرا متناسب با طراحی صنعتی تحول یافته است، دوم اینکه این موسسه را مهد طراحی صنعتی مدرن می دانند.
در سالهای اولیه تاسیس مدرسه باوهاوس، هدف اصلی، یکپارچه کردن هنر و حرفه بود. اولین مرحله ساختار آموزشی، دوره ابتدایی بود که یوهانس ایتن آن را بنا نهاد. سپری کردن این دوره برای تمام هنرجویان اجباری بود. در این دوره، یادگیری حالت عملی داشت. در حین کار عملی، شکل، رنگ، ماده و بافت بر پایه مطالعات نظری بررسی و ترکیب می شدند. پس از آن نوبت آموزش در کارگاه فرا می رسید که شامل دو رشته دروس هنری و حرفه ای می شد و از سال ۱۹۲۴ رشته معماری نیز به آن افزوده شد. در این دوره برای تدریس کارهای تخصصی، همان شیوه دوره ابتدایی به کار گرفته می شد.

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۱۹اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۳,۲۰۰ تومان

خرید

___________________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت شیوه های معماری ایرانی

پاورپوینت معماری هخامنشیان (بخش دوم)

پاورپوینت دهکده آرامش،بزرگترین مرکز تفریحی مشهد

پاورپوینت معماری هخامنشی (بخش اول)

پاورپوینت روش های اجرای شالوده های عمیق

___________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.